środa, 29 stycznia 2014

Coś o blogu...

Hej!
Zakładając tego bloga chciałam udzielać Wam informacji o szczurkach. Osobiście nie posiadam szczurków lecz chomika. Jeśli mój chomik zdechnie * ;( * to tata obiecał, że mi kupi. Będę zamieszczać tu mnóstwo informacji. Jeśli macie pytania możecie je do mnie wysyłać. Śmiało. Więcej na temat pytań znajdziecie w zakładce "Wasze pytania". W wiadomości możecie przysłać mi pomysły na następne posty a na pewno je zrealizuje :) A tak na dobry początek... Video mojego wykonania:




                                                   "KOCHAM  SZCZURKI"                             
Mam nadzieję, że Video może być ;D Trochę się narobiłam. Najwięcej czasu zajęło mi szukanie odpowiednich zdjęć :)                                            
Do zobaczenia!     * Jenny *

P.S. Liczę, że tu jeszcze zajrzysz. Piszcie w komentarzach czy Video może być :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz