niedziela, 2 lutego 2014

Gatunki szczurków

Witajcie moi Drodzy!
 Przepraszam, że tak późno dodaje wpis. Ale nie miałam czasu.  Musiałam posprzątać w pokoju. Wczoraj uświadomiłam sobie, że mam najlepszą mamę ponieważ mimo iż nie lubi szczurów i się ich brzydzi to zgodziła się mi kupić pod warunkiem, że będę mieć porządek w pokoju :) Dobra, wróćmy do tematu. Oto opisy i Video specjalnie dla Was :)

Rodzaje uszu:
Standard - niewielkie, osadzone uszy wyglądające jak u szczurów dzikożyjących.
Dumbo - duże, okrągłe uszy osadzone są nisko na głowie.

Rodzaje futerka:
Standard - włos krótki pokrywający gęsto całe ciało.
Rex - włos skręcony bądź falisty
Double rex - włos krótszy niż u REX-a, włos falowany przeplatany łysinkami
Velveteen - bez włosów prostych, sierść dłuższa, pofalowana
Long Hair - długi włos futerka ( może łączyć się z innymi rodzajami np. Long Hair Rex )
Satin - włos cieńszy i dłuższy z charakterystycznym satynowym połyskiem 
Fuzz - szczurek bezwłosy, pokryty wyłącznie delikatnym meszkiem
Sphinx - odmiana bezwłosa z delikatnymi wąsami
Tailless - szczury bez ogonów. W Polsce hodowla zabroniona ze względu na obniżony komfort życia ( trudnościami z oddawaniem ciepła i łapaniem równowagi!!! )

Rodzaje koloru oczu:

                                                                         Czarne

                                                                     Czerwone 
 

                                                                           Różowe

                                                                           Ruby

                                                                      Dark Ruby

                                      Odd-eye (szczurki o różnym kolorze oczu)



                                                                VIDEO


Do zobaczenia!     * Jenny *
P.S.Napiszcie czy opis i Video podoba się bo jestem ciekawa jak mi wyszło :)

2 komentarze:

  1. Zawsze chciałam mieć szczurka velveteenka :) jakie będą Twoje przyszłe ogonki? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nie wiem :) Na pewno nie Sphinx. Po prostu dlatego że wole mieć zwierzaka z sierścią/włosem xD Ale zastanawiem się nad Standardowym i Satin :)

    OdpowiedzUsuń