niedziela, 13 lipca 2014

Witam spowrotem : )

Witajcie moi czytelnicy! : ) 
    Stęskniłam się za pisaniem postów nt. szczurasów ;D Jak widać, powróciłam. Zrozumiałam, że świnki morskie to nie są zwierzęta dla mnie. Po prostu nie lubię ich. Mam tą świnkę ale ciągle piszczy, biega po klatce... Ciągle coś je albo gryzie... Zrozumiałam, że to nigdy nie były, nie są i nie będą zwierzęta, których chcę. Przeczytałam swoje posty i obiecałam Wam, że napiszę o tym co możemy podawać szczurkom : ) Post o tym ukaże się dziś wieczorem. Chciałabym podziękować Wam za tyle wyświetleń :D Pierwszy mój blog, który osiągnął tyle wyświetleń! Dziękuję Wam z całego serca! Zachęcam również do ankiety, która jest po prawej stronie : " Czy blog jest ciekawy/pomocny?". Piszcie również komentarze jak Wam się podoba blog, czy coś zmienić. Chętnie poczytam Wasze opinie. Nawet nie wiecie jaie to jest dla mnie pomocne ; )
Jak widać, zmieniłam zdjęcie na nagłówku bloga. Jak Wam się podoba nowy wygląd? Może dużo się nie zmieniło ale jednak ;D Co do mojej świnki - mam zamiar ją sprzedać/oddać koleżance. A za to kupię sobie dwie szczurzyce :D  Posty mogą ukazywać się rzadziej ze względu na to, że wyjeżdżam 18.07.14r. a wracam 1.08.14r. Po powrocie do Polski na następny dzień pojadę po szczurki ;D Oczywiście jeśli się rodzice zgodzą - czyli pojadę xD.

Do zobaczenia!     *Jenny*   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz