wtorek, 29 lipca 2014

Chorwacja

Witajcie Kochani!
   Miałam pisać posty. Niestety nie miałam czasu. Jutro wracam do Polski. Mam nadzieję, że o 10.00-11.00 wyjedziemy i wrócimy ok. 6.00-7.00.
   Zauważyliście jakąś zmianę ? :) Myślę, że ciężko jej nie spostrzec. Tak, to nagłówek. Wczoraj siedziałam i próbowałam go zrobić. No ale cóż, Gimp jest troszkę trudny w obsłudze dla początkujących. A dziś robiłam ok. 2 godzin. Jak Wam się podoba?
   Tak piszę kiedy wracam, o nowościach na blogu, a Chorwacja? Świetnie ! Gorąco. Szum morza, słońce, opalanie, pływanie, tłumy ludzi. Na szczęście jest to prywatna plaża. Nie myślicie chyba, że całymi dniami przez 2 tygodnie siedziałąm na plaży?! Nie. Zwiedzałam, kupowałam i obserwowałam ludzi przemierzających miasta i plaże w poszukiwaniu miejsca aby rozłożyć swoje rzeczy, usiąść i popływać.
   Dość krótka notka ale to tylko dlatego, że najpierw robiłam nagłówek i siedziałam w pokoju zamiast siedzieć na plaży (;)) i zaraz mam obiad! I'm hungry! :D
Pa Kochani! :)))))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz