sobota, 23 sierpnia 2014

Nowości

Witam!
   Chciałabym poinformować Was o mojej decyzji. Jak pisałam w poprzednich postach, stwierdziłam, że sprzedam świnkę a kupię szczury. Decyzję tę podjęłam. Zdecydowałam się sprzedać świnkę a w przyszłości kupić szczurki. Tak, w przyszłości. Dlaczego? Mam chomika i najzwyczajniej moi rodzice nie zgodzą się teraz na szczury. Mam jednak nadzieję, że w ogóle się zgodzą... Moja mama mów, że jedynie na co się zgodzi to na chomika. Mam nadzieję, że przekonam tatę jakoś. Mam również nadzieję na to, że "przekupię" go tym, że sprzedając świnkę kupią mi szczurki. Mój tata nienawidzi mojej świnki, więc trzymam kciuki : )
   Chciałabym również podziękować za tyle wejść! Jest to duża satysfakcja, że około 250 osób to czyta. Dwieście pięćdziesiąt dlatego, że wliczyłam w to, że pewnie część ludzi - Was, moich najważniejszych czytelników :) - weszło tu kilka razy.
   Postaram się dla Was dziś coś zrobić :) Ale nie zdradzę co to będzie ! Może nie jest to szczyt marzeń dla mnie jak i dla Was ale lubię to robić. Co lubię robić? Dowiecie się jeszcze dziś :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz