czwartek, 6 marca 2014

Nie kupuj w zoologicznym!

Witajcie!
  Ten post jest bardzo ważny! Jak w tytule można się domyślić, że chodzi o zakup szczurkaa. Więc zacznijmy. 
Gdzie najlepiej kupować szczurki?
  Szczurki najlepiej jest kupić w hodowli lub adoptować. Nikt, tak jak ja, nie poleca kupowania ogonków w sklepie zoologicznym, przez internet i od pseudo hodowców. 
Dlaczego naszego nowego pupila nie można kupić w sklepie zoologicznym, gdzie jest tańszy?
   W sklepach zoologicznych nie należy kupować żadnych zwierząt. No, może rybki. Nie jestem pewna bo nie interesują mnie te zwierzęta. Owszem, w sklepach zoologicznych na pewno wyjdzie taniej niż u hodowcy. Najtaniej wyjdzie jednak adopcja. Osobiście mam zamiar kupić w hodowli. Nie zaleca się kupowania w sklepach ze zwierzętami dlatego, że tam żywe stworzenia są rozmnażane z kim popadnie! Dla sprzedawców liczy się tylko zysk. Mogą rozmnożyć brata z matką lub siostrą! To jest chore! Ale w dzisiejszych czasach liczy się tylko kasa. Dla nich nie liczy się zdrowie. Mogą Ci wcisnąć stare zwierzątko albo jeśli chcesz samicę to mogą Ci dać samca. Sklepy zoologiczne są najgorszym wyborem. Jednak większość ludzi nie jest tego świadoma tak jak ja kiedyś. Mojego chomika, Holly (czyt. Holi), kupiłam w zoologu. Na  szczęście nie ma z nią większych problemów. Co prawda choruje, jak każde zwierze. Jednak mam wielką nadzieję, że nie będzie miała żadnych chorób genetycznych. 
Ile kosztuje szczur z hodowli?
  Szczurek z hodowli kosztuje ok. 60 zł i więcej.
Gdzie mogę adoptować szczurka?
   Szczurki można adoptować na stronach takich jak: szczury.org , stowarzyszenieprzyjaciolszczurow.pl , forum.szczury.biz . Polecam zadzwonić do właściciela i umówić się aby obejrzeć szczurki. 
Jak rozpoznać czy szczurki są zdrowe?
   Na to pytanie odpowiem w następnym poście ; )
Do zobaczenia!     * Jenny *   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz