poniedziałek, 24 marca 2014

Szczur - samiec czy samica?

Witajcie moi Drodzy!
   Dziś chciałabym Wam napisać coś o charakterystycznych zachowaniach danej płci szczurków. Oczywiście chciałabym podkreślić, że nie każdy samiec będzie miał cechy jakie wymienie i na odwrót. Samica, jak w przypadku mojej koleżanki, lubiła pieszczoty. Lubiła się bawić ale najbardziej lubiła leżeć na kolanach i aż się prosiła o głaskanie ;D  A teraz charakterystyczne zachowanie:
Szczurzyce:
- Bardzo lubią biegać
- Chodzą w "zakazane miejsca"*
- Są bardziej niszczycielskie niż samce
Szczury:
- Lubią pieszczoty
- Najbardziej lubią miejsce na kolanach/ramieniu swojego Pana/Pani

- Znaczą teren co jest minusem

Jednym słowem panie są niezależne a panowie towarzyscy. Z charakteru przypominają mi koty. Pomyślcie...Kotki chodzą własnymi drogami i nie dają się głaskać, a koty uwielbiają pieszczoty. (W moim przypadku)



Uwaga!!!

Nie wszystko co napisałam tyczy się dziewczyn! Może się trafić, że samica będzie zachowywać się jak samiec - czyli taki miś, a samiec będzie zachowywać się jak samica - będzie niezależny i rozrabiał!

*Zakazane miejsca - miejsca do których nie mogą wchodzić szczurki. 

   Jeśli chodzi o mój wybór to ja wolę Panów. Samice też lubię ale jeśli chodzi o cechy co wypisałam to w 100% samców. Może dlatego, że odpowiada mi ich towarzyska natura? A Panie mi nie odpowiadają dlatego, że chodzą własnymi drogami? Wiem co to znaczy mieć samicę. Posiadam chomika dżungarskiego, samicę. Kocha biegać. Co ją wypuszczę to ucieka pod meble. Chciałabym spróbować ze spokojnymi osobnikami. Jeśli chodzi o znaczenie terenu u samców, nie bardzo mi to odpowiada. Ale jak dam im stary koc i będą w nim leżeć ze mną na kanapie i oglądały telewizję to nic nie zasikają, a koc będę prać co jakiś czas ; )   Słyszałam, że samice też znaczą ale to kilka kropel a samce potrafią się zsiusiać. Oczywiście będzie nie ładnie pachnieć w klatce przez ich znaczenie ale musimy pamiętać, że nie mamy na to wpływu. Przecież i tak będziemy je kochać :)   Pamiętajcie również, że pomiędzy samcami może dochodzić do potyczek. Jest to normalne bo w ten sposób ustalają hierarchię. Mam nadzieję, że post pomocny ; )

Do zobaczenia!     * Jenny *   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz