piątek, 28 marca 2014

Pytania

Witajcie! 
   Obiecałam Wam w poprzednim poście, że napiszę o tym co można dać szczurkom do jedzenia. Niestety jest już dość późno i nie do końca wiem co napisać. Jest 21:11 a czuję się jakby była 1:30 rano. Ostatnio się nie wysypiam przez co mam słabsze oceny w szkole jak i nie myślę logicznie. Dziś i jutro chyba odsypiam stracone dni xD   A więc, ze względu na moje niewyspanie napiszę krótką notatkę dla Was nt. pytań itp.
   Pytania możecie mi zadawać na mail'a chomikHolly15@wp.pl . Szczegółów dowiesz się wchodząc w zakładkę "Wasze pytania" (Pod tytułem są różne strony np. "szczuraśna galeria", "gospodarze bloga" itd.).
   Wypisane są tam pod punkty, które musisz spełnić abym odpowiedziała na pytanie. Gorąco zapraszam do zadawania pytań :)   Teraz mam więcej czasu przez co mogę poczytać Wasze pytania. Później prawdopodobnie nie będę miała czasu chyba, że w weekendy. W pytaniach wysyłanych do mnie możecie również napisać (P.S.) propozycję tematu na notkę. Po przeczytaniu Waszej propozycji postaram się ( na pewno napiszę ;D ) napisać takiego posta. Właśnie do tego potrzebny mi Was pseudonim, imię czy nick. Po zadaniu mi pytania umieszczam je na blogu (tylko dotyczące szczurków, a na pytania dotyczące blog odpowiadam osobiście) i podczas propozycji tematu dlatego, że napiszę coś typu: "Z dedykacją dla ...twój nick...". 

   Jeszcze raz przepraszam, że notka nie jest na temat, który obiecałam. Jutro postaram się napisać. Ukaże się zapewne wieczorem :) Coś pomiędzy 18.30-22. I troszkę się rozchorowałam ;P  Także będę miała więcej czasu na napisanie notki :) 
Do zobaczenia i dobranoc!     * Jenny *   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz