niedziela, 23 marca 2014

Nowinki ;***

Witajcie!
   Jestem taka szczęśliwa! Już nie mogę się doczekać 1 czerwca! <3  Jak zapewne wiecie, jest Dzień Dziecka. Do tego czasu będę zbierać pieniądze na utrzymanie pupilków. Czemu 1 czerwca? Może dlatego, że jest dzień dziecka i jest większe prawdopodobieństwo, że moi rodzice się zgodzą na kupno ogonków. Jest jeszcze większe prawdopodobieństwo dlatego, że za nie zapłacę ^^  W prawdzie... mój chomik żyje. Ale ja po prostu nie mogę się doczekać ^^ Już bym chciała je mieć! I znowu w czerwcu będą luźniejsze dni w szkole, wystawianie ocen itp. Oczywiście mniej prac domowych przez co będę mogła więcej czasu poświęcić szczurasom <3 A nawet, jeśli kupię szczurki to przecież chomikiem będę się opiekować. Jak można nie kochać tej kruszynki <3

Ale jak to chomik, nie mogę z nią tyle czasu siedzieć, ciągle tylko biega i ciągle śpi w klatce. Ma już 1 rok i ok.3-4 miesięcy. U mnie jest od stycznia ale urodziła się jakoś w grudniu :)
Liczę, że rodzice zgodzą się pomimo chomika. W końcu sami mówili: " W sumie to lepszy pomysł niż ten pies.". Także ja nie widzę przeciwwskazań. 
Jeśli jesteś ciekawy/a jakie będą moje przyszłe ogonki czytaj dalej...
Planuję zakup dwóch samców, satin husky bądź kapturek. Jeszcze nie wiem. Jakbyście byli tacy mili i napisali jaki Wam się bardziej podoba w komentarzach : ) 
*kapturek i husky to ubarwienie. Tak dla niewtajemniczonych*
I trzymajcie kciuki aby się zgodzili ;D

Do zobaczenia!     * Jenny *  

Ps. Najmocniej przepraszam Was za to, że ostatnio znów zaniedbuję bloga i wpisy nie na temat : )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz